"Ақмола облысы Білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша Білім беру бөлімінің жанындағы Қабанбай батыр ауылының "Балауса" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное  предприятие "Ясли-сад Балауса" села Кабанбай батыра при Отделе образования по Целиноградскому району Управления образования Акмолинской области

Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

24.07.2020

Білім саласы: таным

Образовательная область: познание

Бөлімі: қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

Раздел: Формирование элементарных математических представлений

Тақырыбы: Заттар тобын салыстыру.

Тема: Сравнение групп предметов

Мақсаты: Тәрбиеленушілерге заттар тобын салыстыруды үйрету.

Цель: Научить детей сравнивать группы предметов.

Міндеттері:1.Балаларды заттарды салыстыруға үйрету. Қысқы аңдардың тіршілігі туралы түсінік беру. «Қаншалықты артық немесе кем?» деген сұраққа жауап бере алу. 2.  Ойлау қабілеттерін жетілдіру.Ұсақ қол қимылдарын дамыту. 3.Ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Задачи: Научить детей сравнивать предметы. Дать понятие

Развивать логическое мышление. Развивать мелкую моторику рук.

Көрнекі құралдар: геометриялық пішіндер,үлестірмелі заттар, жазу дәптері, пішіндерден қатыстырылған суреттер, ұсақ-қол қимылдарына арналған үлестірмелі материалдар.

Наглядный материал: геометрические фигуры, раздаточный материал, рабочая тетрадь,

Әдіс-тәсілдер:,түсіндіру,көрсету,әңгімелеу,сұрақ-жауап, салыстыру.

Тәрбиеші: Т.С.Жумагулова

Кезеңдер

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық кезең



 

Ізденіс ұйымдастыру кезеңі


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

Рефлексия

1.Шаттық шеңбері: «Апта күндері»  өлеңін айту.

Дүйсенбіде доп ойнадық далада,

Сейсенбіде серуен құрдық қалада.

Сәрсенбіде сурет салдық, сәндетіп,

Бейсенбіде би биледік, әндетіп

Жұма күні жидек тердік ағаштан,

Сенбі күні мультик көрдік сүйікті.

Жексенбіде үйде болып, демалып,

Осылайша, өте шықты бір апта.

 

2.Өткенді пысықтау:

“Қысқы орманға саяхат»

- салыстыру (үлкен-кіші, ауыр-жеңіл, көп-аз, алдында-артында)

- қысқы аңдар туралы әңгімелесу.

-заттың қасиетін анықтау.

-Кеңестікті бағдарлау.

*  «Менің киімдерім» санамағы

«1» дегенім - бөрік,

Кисең бойға көрік.

«2» дегенім – етік,

Киер сәді етіп.

«3» дегенім – ішік,

Теріден тігер пішіп.

«4» дегенім – тымақ,

Қыста кисең жылы-ақ.

«5» дегенім – байпақ,

Іші жылы тайпақ.

 

*Дидактикалық тапсырмалар: Балалардың  ұсақ қол қимылдарын және логикалық ойлау қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар.

 №1 тапсырма: «Әдемі қолғапты өрнектеу» ұсақ қол қимыл жұмысы

№2 тапсырма:«Қаңқыздың балаларын табуға көмектес»

3.Жаңа тақырып:

1. Салыстыру, топтастыру туралы түсінік беру.

2. Дәптермен жұмыс.

4.Дидактикалық ойын:

«Керекті сөзді тап» ойыны

* Мақсаты: Логикалық ойлау қабілетін дамыту. Зейінін шоғырландыру.

 

6.Қортындылау «Қол шапалақтау» ойыны

*Мақсаты: Тыңдау арқылы шапалақтап, есте сақтау қабілетін арттыру.

-Бүгін сабақта не істедік?

-Қандай тапсырмалар орындадық?

-Заттарды салыстыруды білеміз бе?

-Қыс туралы не білеміз?

- Балаларды бағалау.

 

-өлең жолдарын қайталап, айтады.

 

 

 

 

 

 

- аңдар туралы айтады.

- салыстырады.

 

 

 

Санамақты қайталап, санайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тапсырмаларды дәптерде орындайды

 

 - ойынды әр бала орындарында орындайды.

 

 

- сұрақтарға жауап беру арқылы, білімдерін қортындылау

 

Білу:салыстыру туралы түсінік алу.

Игеру: ұсақ қол қимылдарын арттыратын тапсырма орындауды игеру.

Меңгеру: заттарды салыстыруды меңгеру.

Просмотров: 273


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

СоцСети

Ұйымдар тізімі
Текст