Мақсаты: Аңдар туралы түсінік беру, білімдерін кеңейту, аңдардың қысқы тіршілігімен таныстыру, саяхатқа бару арқылы аңдардың апандарын, қорегін көрсету.
Табиғатқа, орманға, аңдарға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, есте сақтау ойлау қабілеттерін дамыту. Жан-жақтылыққа, ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Аңдардың суреті, дидактикалық ойындар жинағы(аппақ матамен, шыршамен безендірілген сиқырлы орман, орман іші өте әдемі, жабайы аңдардың ізі, ал аю мен кірпі өз апандарында ұйықтап жатады.)
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Қалдарың қалай?
Қазір қай жыл мезгілі?
Қыс мезгілдерін атау?
(балаларды ортаға шақырып, шеңберге тұрғызу)
Шаттық шеңбер:
Сиқырлы айнадан
Өзімді көремін
Бақыттан жайнаған
Көзімді көремін
(Рахмет, ал енді балалар бүгін біз сендермен орманға саяхатқа аттанамыз.
Орманда қандай аңдар өмір сүреді?
Иә, дұрыс айтасыңдар. Ендеше жолға аттанайық)
Қалың кимімізді киеміз
Көзімізді жұмамыз
Қалың орманға аттанамыз
Қарлар, бұтақтар, таулар
Көзімізді ашайық, біз ормандамыз.
(Орманның іші қандай тамаша, әдемі. Сол кезде бізді орман ханшайымы қарсы алады. Ол өзінің орманы туралы айтады, таныстырады.....)
(Все засыпано белым-белым снегом, вокруг лежат сугробы, на снегу следы диких животных)
(Орман ханшайымы бізге орман туралы айтып, жұмбақтарды жасырып, тапсырма береді.(дид.ойынды))
1 Балаларға жұмбақ жасыру:
Летом сер, зимой бел
По характеру не смел
По полянкам скачет ловка
Любит сочную морковку (заяц)
2 Уменя роскошный хвост
А характер мой не прост
Я коварна и хитра
Глубоко моя нора (лиса)
Қоянмен және түлкі аңымен таныстыру, салыстыру, санау, түсін айту.
Дидактикалық ойын:
Балаларын аналарымен қосу, салыстыру, санау.
3 Серый я живу в лесу
Знаю рыжую лису
Песню грустную тяну
Громко вою на луну (волк)
4 Кто по елкам ловка скачет
И влезает на дубы
Кто в дупле орехи прячет
Сушит на зиму грибы (белка)
Қасқыр және тиынмен таныстыру, түсін айту, санау, салыстыру. Дидактикалық ойын:
Түрлі орман жануарларының суреті мен құйрығы берілген. Әр аңның өз құйрығын табу.
5 Хозяин лесной, проснулся весной
А зимой под вьюжный вой
Спал в берлоге снеговой (медведь)
6 Лежала между елками
Подушка с иголками
Тихонечка лежала
Потом вдруг убежала (еж)
Дидактикалық ойын:
Қай аңның ізі екендігін таба білу. Аңдарды салыстыру, түсін айту. Санау.
Но почему в лесу не видно следы медведя и ежика? (Они зимой спят) Правильно ребята.
Балалар, орман жануарларымен таныстық олар оздері жеке күндерін көреді, тамақтарын тауып жиді. Көп жүріп шаршадық, енді бір бой жазып алайық.
Сергіту сәті:
Жел уілдеді у-у-у-у
Желмен бірге қасқыр ұлыды у-у-у-у-у
Қатты-қатты боран соқты гу-гу-гу
Жануарлар қол соқты ду-ду-ду
Орман ханшайымы: Ребята, помогите мне украсить лес, как вы думаете, кого не хватает в этом лесу? Правильно, лесных зверей.
Давайте ребята сядем за стол и выполним задание вместе. А задание такое; у каждого из вас на столе лесные звери и нужно их украсить в свои шубки.
Ұсақ моторика ойыны:
Қажетті заттар: Сұр түсті жүн, пенапласт, қызғылт сары түсті жылтыр моншақ, арнайы ыдыс, желім.
Шарты: Балаларды отырғызып, жеке-жеке аңдардың бейнесін беру арқылы, оларды безендіріп, жапсырамыз. Әдемі безендірген аңдарын ақ қағазға жапсыру арқылы орман ханшайымына көмектеседі.
Орман х-ы: Үлкен еңбектерің үшін мен сендерге төс белгі(медаль) таққым келіп тұр. Рахмет сендерге, қош сау болыңдар!
Саусақ гимнастикасы:
Алматыда қар жауады (пенапласты үгіту)
Көкшетауда қатты жел тұрады (алақандарын сипалау)
Қарағандыда бұршақ жауады (шапалақтау)
Нұрсұлтанда боран болады (гу-гуілдеу)
Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
Орманда қандай жануарлар өмір сүреді?
Балалар, мына ағашқа қараңдаршы өзі аппақ, қарлары да ерекше екен....(қарларды алып көру, сұрақтарына жауап беру, сабақты қорытындылау)
Сұрақ-жауап: (өткен тақырыптар, жаңа сабақ бойынша қорытынды)
1 Апта күндерін айту
2 Дене мүшелерін атау
3 Аю, қасқыр, қоян, түлкі, кірпі, тиын (түстерін атау)
4 Қыс мезгілдерін айту
Балалар, сендерге сабақ ұнады ма? Біз бүгін сендермен орманға саяхатқа барып, аңдардың қысқы тіршілігімен танысып қайттық. Ал, енді қонақтармен қоштасайық. Сау болыңыздар!