"Ақмола облысы Білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша Білім беру бөлімінің жанындағы Қабанбай батыр ауылының "Балауса" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное  предприятие "Ясли-сад Балауса" села Кабанбай батыра при Отделе образования по Целиноградскому району Управления образования Акмолинской области

Математика негіздері - 9 саны мен цифры

07.10.2022

Мектепалды даярлық "Жас ұлан" тобы

Мақсаты: 9 саны  көлеміндегі  сандар  мен цифрлар  туралы ұғымдарын  қалыптастыру. Оларды танып және атай білуге үйрету.

9 көлеміндегі  санды тура және кері санауға  жаттықтыру .

Қарапайым  мысалдар  мен есептерді  шеше білу дағдыларын  бекіту.

Билингвальді  компонент : бір –один , екі –два, үш – три , төрт – четыре,  бес- пять, алты- шесть,  жеті- семь, сегіз- восемь, тоғыз-девять.    

Сөздік жұмыс: Түсіндіру, сұрақ–жауап, ойын,миға шабуыл, бағалау, жұмбақтар.

Көрнекілігі: Слайдтар, жемістер, жұмыс дәптері, дөңгелекшелер.

Оқу қызметінің түрі: жаңа сабақты меңгерту.

 

Іс-әрекет кезеңі 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Балзия  тақпақты айтып өткен  сабақты  естеріне түсіреді сурет бетініен алмаларды санап ерекше жасыл түті аламаны қосып айтады  9 санынының пайда болғанын түсінеді

Өлең жолдарымен айтып  амандасады

-Сәлеметсіз бе?

-Здравствуйте!

-Гуд монинг тичез әнд гестс!

 Үш тілде сәлемдеседі.

Балзия  тақпақыты айтып  өткен  сабақты  естеріне түсіреді сурет бетініен  алмаларды санап ерекше  жасыл түсті аламаны  қосып айтады 9 санынының  пайда болғанын түсінеді.

 
 

Өлең жолдарымен айтып  амандасады

-Сәлеметсіз бе?

-Здравствуйте!

-Гуд монинг тичез Әнд гестс!

Үш тілде сәлемдеседі. 

Балзия тақпақты айтып өткен сабақты естеріне түсіреді сурет бетінен алмаларды санап, ерекше жасыл түсті алманы қосып айтады. 

9 санынының пайда болғанын түсінеді.

Ұйымдастырушылық–ізденіс

Демек бүгінгі танысатын  санымыз, цифрымыз 9 саны және цифры.Сонымен 9 санын ауада жазып көрейікші балалар.

Алдымен  дөңгелек сызықты ттөменнен жоғарыға қарай сызамыз .Содан соң  дөңгелек сызықты  жоғарыға жеткізіп , қайтадан  төмен түсіп,  сызықты солға бұрамыз. 9 санын қолды  үзбей жазуға үйрету. 9 санын хормен айтқызу

Описание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpg
 

 

 

Описание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762876_dana-2lshbyu.jpgОписание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762879_dana-2kuva.jpg

 

Дәптермен жұмыс   

 
 

Ал енді  ашып бүгінгі  9 санын  қалай жазылуын үйренейік балалар.

Тапсырмаға назар аударыңдар:

 Балалар бұл  не?  Нені көріп тұрсыңдар?  Ия бұл бау –бақша балалар.  Мына ағаштың жемісінің түсі қандай?  Ақ дұрыс айтасыңдар Ал алма ақ болушы ма еді ?  ал өздерің қандай түсті алманы жақсы көресіңдер соны маған дәптерлеріңдегі алманың түсін келтіріп бояңдаршы . алманың түсі қандай болады білесіңдер ме?  Ия дұрыс қызыл, сары, жасыл түсті алмалар болады. Суретте тағы не көріп тұрсыңдар ? ия жарайсыңдар  Сол араны 9- дан топтап қоршап қойыңдаршы неше топ болғанын айтып беріңдер араның түсі қандай ? сары болады . Ара бізге қандай зат береді ? Балдың адам ағзасына қандай пайдасы бар?  Ия дұрыс айтасыңдар балдың адам денсаулыңғына зор әсері бар


 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

         Описание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/thumbs/1548762775_dana-2golshd.jpg     

 

Екінші тапсырманы орындаймыз

    Мына алма  ағашындағы алмаларды санап шығайықшы оның қанша екенін астыңғы ұяшыққа жазып шығамыз алдымен санап алайық . алма ағашының  оң жағы мен сол жақтағы алмалар санын санап шығайық. Бұл жерде неше алма ағашы бар  ең жеміс көп жеміс ағашын тауып беріңдер.

    Салыстырамыз ең көп жемісі бар қай ағаш?

    Ең көп Алма қай ағашта екен? Оның түсі қандай?

Барлығы бірге тоғыз деп екі рет айтып қайталайды.

Қолдарын көтеріп ауада 9 санын жазып үйренеді.

Дәптерлерін ашып, суретке қарап тапсырманы орындайды

Ақ,сары,жасыл, қызыл алма болады деп жауап береді. Өздерінің жақсы көретін түстеріне бояйды.

Араның сары болантынын және 9 –дан екі топқа біріктіреді.

Ара бізге бал береді. Оның түсі сары болады, жай қара қаламмен қоршап сызып қояды.

Үш алма ағашы бар.

Ұйымдастырушылық - ізденіс 

Сол кезде бір бала  магнитті тақтада  өрнек құрады екінші бала жай тақтада  бормен жазып көрсетеді  демек ортадаға алма ағашының алмасы көп екенін тауып шықтыңдар жарайсыңдар !  ортадағы алма ағашының алмасы 9 екен. Енді осы сандар қатарын үш тілде тура және кері санап үйренейікші  орыс, ағылшын  тілдерінде айтып шығады санның құрамын ажыратып береді.     

санағыш  арқылы 9 санын  жұп па,

            Описание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/thumbs/1548762798_dana-2shlod.jpg   
 

Ал 8 саны қандай сан жұп 9 саны тақ сан болып тұр яғни екі –екіден жұптаған 1 таяқша артылып қалоды сондықтан оны тақ сан деп атаймыз

    Сергіту сәті:  видео- ролик    

3 тапсырма:

Қай себетте  доптар саны артық, қай себетте кем екенін тауып көрейік     

Олай болса мына тұрған екі  себеттерге

Үлкен және кіші доптарды санап салайықшы суреттегідей

Мына астында орналасқан домино арқылы  түстерін ажыратып себеттерге саламыз.

              Описание: https://edunews.kz/uploads/posts/2019-01/1548762813_dana-2pit.jpg 
Ойын «Кім сезімтал»  Төрт бала шығып 

көздері жұмулы күйінде  жемістердің дәмін, түсін, иісін, пішінін ажырата алады.

Ортаңғы ағаштың алмасы сары түсте  екі оқушы тақтада жұмыс жасайды.

Орыс тілінде, ағылшын тілінде айтып шығады

 Санды құрамына қарай ажырата алады

  9

8  1

  9

5  4

  9

6  3

Балалар тәрбиешінің айтқанын орындап,

9 саны тақ сан екенін біледі. Би терапиясын балалар орындайды. Барлығы бірге қызығып допты санап себеттерге салады оларды салыстыра алады.

жемістердің дәмін, түсін, иісін, пішінін ажырата алады.

 

Баяу әуенмен 4-тапсырманы  яғни жазба 

жұмысымен айналысады  9 санымен ұлу жылжып 

келе жатқан сияқты көрінетінін балалар өздері

 тауып білуі керек  орындалған тапсырмаларды 

смайлик арқылы  бағаланады

Жәндіктің ұлу екенін ажырата біледі тасырманы қызыға орындайды .

Рефлексиялық  түзетушілік

 9 санының алдындағы сан қандай сан?

 9 саны ның құрамын айтып беріңдер?   

 9 саны жұп па? тақ па?

Қонақтарға қош болыңыздар!- деп Үш тілде  қоштасып айтамыз! 

8 саны бар. 9 саны тақ құрамын атап береді

       

Күтілетін нәтиже:

Біледі: 9 саны  көлеміндегі  сандарды біледі, оларды тура және кері санайды, құрамын біледі, қарапайым есептерді шешеді. 

Түсінеді: 9 санының  тақ екенін  түсінеді,  кеңістікте және қағаз бетінде бағдарлай алады . Көп, аз туралы түсінік қалыптасады, 9 саны бір таңбалы сан екенін түсінеді

Қолданады: слайд арқылы  дәптермен жұмыс, жұмбақ  жасыру, ойын арқылы өз ойын толық жеткізеді,  үш тілде, яғни ағылшын, орыс тілінде сандарды айтуды қолданады.

 

Просмотров: 539

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

СоцСети

Ұйымдар тізімі
Текст