05.12.2025
I. Ұйымдастыру кезеңі
Мақсаты: Балалардың назарын сабаққа аудару, қызығушылық ояту.
Шаттық шеңбері:
«Қайырлы таң, достарым!
Ертегілерге бастаймын,
Қиялға толы әлемге
Саяхатқа аттанаймын!»
Тәрбиеші: «Балалар, бүгін біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Бірақ ол елге бару үшін экранға назар аударамыз
---
II. Негізгі бөлім
1. Ертегілер еліне кіру
Экраннан Ертегілер елі көрсетіледі.
Жол үшке бөлінеді:
1-соқпақ – «Аю ізі»
2-соқпақ – «Қоян ізі»
3- сорақ- Әженің аяқ киімі
---
2. «Бауырсақ» ертегісімен жұмыс
Мақсаты: Кейіпкерлерді тану, ертегінің мазмұнын есте сақтау, салыстыру.
Тәрбиеші: «Бірінші жол бізді дөңгеленген, сары, домаланған бір кейіпкерге әкелді. Бұл кім?»
Балалар: Бауырсақ
Тапсырмалар:
1. Кейіпкерлерді атау: Ата, Әже, Бауырсақ, Қоян, Қасқыр, Аю, Түлкі
2. Сурет бойынша әңгімелеу: Балаларға әр кейіпкердің суреті беріліп, кім екенін айтады.
3. Қимылымен көрсету:
Бауырсақ домаланады
Қоян секіреді
Аю ақырын жүреді
4. Сұрақтар:
Бауырсақ не істеп қашып жүрді?
Оны кім жеп қойды?
Бауырсақ неге алданды?
Кіші қорытынды: «Біз Бауырсаққа абай болу керегін үйреттік».
---
3. «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен жұмыс
Мақсаты: Өзара көмектесу, сыйластық туралы түсінік беру.
Тәрбиеші: «Келесі жол бізді сүйкімді Мақта қыз бен оның мысығына әкелді».
Тапсырмалар:
1. Ертегіні еске түсіру:
Мақта қыз не тапты? (Ине)
Мысық не істеді? (Сүтті төгіп алды)
Сиыр не сұрады? (Шөп)
Тауық не сұрады? (Бидай)
2. Рөлдік ойын:
Балалар Мақта қыз, Мысық, Тауық, Сиыр болып ойнайды.
3. Қорытынды:
– «Жақсылық қайтса – жақсылық» дегенді түсінеді.
---
III. Сергіту сәті
«Ертегілерге барамыз» қимылды жаттығу:
Қоянша секіру
Аюша жүру
Мысықша созылу
Түлкіше жүріп өту
---
IV. Шығармашылық жұмыс
2 нұсқа ұсынуға болады:
1-нұсқа: Желімдеу жұмысы
«Бауырсақ» ертегісінен кейіпкерлерді қағазға орналастыру (аппликация)
2-нұсқа: Түстермен жұмыс
«Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі кейіпкерлерді бояу
---
V. Қорытынды бөлім
«Екі ертегінің ұқсастығы мен айырмашылығы»
– Екеуінде де жануарлар бар
– Біреуінде – қызық оқиға (Бауырсақ домалайды)
– Екіншісінде – бір-біріне көмектесу
Тәрбиеші рефлексия:
– Бүгін қай ертегі көбірек ұнады?
– Қай кейіпкер есте қалды?
Сыйлық: «Ертегілер елінің» жүрекше стикерлері немесе жұлдызшалары.