"Ақмола облысы Білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша Білім беру бөлімінің жанындағы Қабанбай батыр ауылының "Балауса" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное  предприятие "Ясли-сад Балауса" села Кабанбай батыра при Отделе образования по Целиноградскому району Управления образования Акмолинской области

"Ертегілер әлемі"

05.12.2025

I. Ұйымдастыру кезеңі

 

Мақсаты: Балалардың назарын сабаққа аудару, қызығушылық ояту.

 

Шаттық шеңбері:

«Қайырлы таң, достарым!

Ертегілерге бастаймын,

Қиялға толы әлемге

Саяхатқа аттанаймын!»

 

Тәрбиеші: «Балалар, бүгін біз Ертегілер еліне саяхатқа барамыз. Бірақ ол елге бару үшін экранға назар аударамыз

 

---

 

II. Негізгі бөлім

 

1. Ертегілер еліне кіру

 

Экраннан Ертегілер елі көрсетіледі.

 

Жол үшке бөлінеді:

1-соқпақ – «Аю ізі»

2-соқпақ – «Қоян ізі»

3- сорақ- Әженің аяқ киімі

 

---

 

2. «Бауырсақ» ертегісімен жұмыс

 

Мақсаты: Кейіпкерлерді тану, ертегінің мазмұнын есте сақтау, салыстыру.

 

Тәрбиеші: «Бірінші жол бізді дөңгеленген, сары, домаланған бір кейіпкерге әкелді. Бұл кім?»

Балалар: Бауырсақ

 

 

Тапсырмалар:

 

1. Кейіпкерлерді атау: Ата, Әже, Бауырсақ, Қоян, Қасқыр, Аю, Түлкі

 

 

2. Сурет бойынша әңгімелеу: Балаларға әр кейіпкердің суреті беріліп, кім екенін айтады.

 

 

3. Қимылымен көрсету:

 

Бауырсақ домаланады

 

Қоян секіреді

 

Аю ақырын жүреді

 

 

 

4. Сұрақтар:

 

Бауырсақ не істеп қашып жүрді?

 

Оны кім жеп қойды?

 

Бауырсақ неге алданды?

 

 

Кіші қорытынды: «Біз Бауырсаққа абай болу керегін үйреттік».

 

---

 

3. «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен жұмыс

 

Мақсаты: Өзара көмектесу, сыйластық туралы түсінік беру.

 

Тәрбиеші: «Келесі жол бізді сүйкімді Мақта қыз бен оның мысығына әкелді».

 

 

Тапсырмалар:

 

1. Ертегіні еске түсіру:

 

Мақта қыз не тапты? (Ине)

 

Мысық не істеді? (Сүтті төгіп алды)

 

Сиыр не сұрады? (Шөп)

 

Тауық не сұрады? (Бидай)

 

 

 

2. Рөлдік ойын:

Балалар Мақта қыз, Мысық, Тауық, Сиыр болып ойнайды.

 

 

3. Қорытынды:

– «Жақсылық қайтса – жақсылық» дегенді түсінеді.

 

---

 

III. Сергіту сәті

 

«Ертегілерге барамыз» қимылды жаттығу:

 

Қоянша секіру

 

Аюша жүру

 

Мысықша созылу

 

Түлкіше жүріп өту

 

---

 

IV. Шығармашылық жұмыс

 

2 нұсқа ұсынуға болады:

 

1-нұсқа: Желімдеу жұмысы

 

«Бауырсақ» ертегісінен кейіпкерлерді қағазға орналастыру (аппликация)

 

 

2-нұсқа: Түстермен жұмыс

 

«Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі кейіпкерлерді бояу

 

---

 

V. Қорытынды бөлім

 

«Екі ертегінің ұқсастығы мен айырмашылығы»

– Екеуінде де жануарлар бар

– Біреуінде – қызық оқиға (Бауырсақ домалайды)

– Екіншісінде – бір-біріне көмектесу

 

Тәрбиеші рефлексия:

– Бүгін қай ертегі көбірек ұнады?

– Қай кейіпкер есте қалды?

 

 

Сыйлық: «Ертегілер елінің» жүрекше стикерлері немесе жұлдызшалары.

Просмотров: 170


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

СоцСети

Ұйымдар тізімі
Текст