22.05.2024жыл
«Балауса»бөбекжайы» мен Қабанбай батыр ауылының ЖОББМ арасында сабақтастық.
МАД топтары: «Балдәурен», «Болашақ», «Непоседы», «Лучики» топтарымен мектепке жол.Балалар әдіскер, тәрбиеші,тәрбиешінің көмекшісі,денешынықтыру маманы,медбикенің көмегімен мектепке жол тартты.Мектеп әкімшілігі балаларды қарсы алып,балаларға алдымен киім ілетін орынды,кітапхананы, денешынықтыру,хореография залын ,асхана мен оқу кабинеттерін аралап көрсетті.Балалармен бірқатар ойын -тапсырмалар өткізді.Балаларға биылғы күзде осы мектеп табалдырығын аттайсыңдар,оқушы атанысыңдар деп жылы лебіз білдірді.
Балабақша мен мектеп сабақтастығына арналған тапсырмалар Қызығушылығын дамыту Шығармашылық есептерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту Баланың зияткерлік және тұлғалық дамуына бағытталған шығармашылық қиялын қалыптастыру Коммуникативті дағдыларды дамыту (үлкендермен және құрдастарымен тіл табыса білу)
Мақсаты – балабақшадан мектепке көшу кезінде сабақтастық пен сәтті бейімделуді қалыптастыру. - мектеп жасына дейінгі және бірінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, үздіксіз білім беру жүйесін қамтамасыз ету. - әрбір баланың танымдық белсенділігін, дербестігін, шығармашылығын дамыту үшін балабақша мен мектепте қолайлы жағдай жасау.
Мектепке даярлайтын мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын нығайту және сақтау міндеттері. - балалардың болашақта мектеп бағдарламасын ойдағыдай меңгеруіне мүмкіндік беретін жан-жақты дамыту. - баланың психикалық және тұлғалық дамуына қолайлы жағдай жасау.
Әрбір бала позитивті үмітпен бірінші сыныпқа барады. Мұның бәрі баланың мектепке психологиялық тұрғыдан қалай дайындалғанына байланысты. Психологиялық дайындық – баланың жаңа білім алуына, жаңа талаптарды қабылдауына және мұғалімдермен және сыныптастарымен қарым-қатынаста өзін табысты сезінуіне мүмкіндік беретін күйі.
Психологиялық дайындықтың жеткіліксіздігі көбінесе келесі себептерден туындайды: Мектепке дейінгі балалық шақта бала аз ойнап, құрбыларымен араласады; · Айналадағы дүние туралы аз ғана білім қоры болды, қызығушылық танытпады және білуге құмар болды; Мазасыз болды және өзін-өзі бағалауы төмен болды; · Мектептегі оқудың басталуымен шешілмейтін логопедиялық мәселелер болды; · Зейінді және мәселені соңына дейін жеткізуді талап ететін ойындар мен әрекеттерді ұнатпады.
Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің тиімді сабақтастығын қамтамасыз етуде мектепке дейінгі білім беру мекемесінің педагогикалық ұжымы мен мектеп арасындағы өзара іс-қимылды үйлестіру маңызды рөл атқарады.
Сабақтастық формалары:
мектепке экскурсиялар; мектеп мұражайына бару; мектеп жасына дейінгі балаларды мұғалімдермен және бастауыш сынып оқушыларымен таныстыру және өзара әрекеттесу; бірлескен оқу іс-шараларына, ойын бағдарламаларына қатысу; суреттер мен қолөнер көрмелері; балабақшаның бұрынғы тәрбиеленушілерімен кездесулер мен әңгімелер; мектеп жасына дейінгі балалар мен бірінші сынып оқушылары үшін бірлескен мерекелер мен спорттық жарыстар; театр іс-шараларына қатысу; мектеп жасына дейінгі балалардың мектепте ұйымдастырылған сабаққа бейімдеу курсына қатысуы.
Балалармен жұмыс
бірлескен педагогикалық кеңестер (мектепке дейінгі білім беру мекемесі мен мектеп); семинарлар, шеберлік сабақтары; мектепке дейінгі тәрбиешілер мен мектеп мұғалімдерінің дөңгелек үстелдері; балалардың мектепке дайындығын анықтауға арналған диагностика; мектепке дейінгі білім беру мекемесінің және мектептің медицина қызметкерлерінің, психологтарының өзара әрекеттесуі; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы оқу іс-әрекетінің ашық көрсетілімі және мектептегі ашық сабақтар; педагогикалық және психологиялық бақылаулар. Мұғалімдермен жұмыс
мектепке дейінгі тәрбиешілермен және мектеп мұғалімдерімен бірлескен ата-аналар жиналысы; дөңгелек үстелдер, пікірталас кездесулері, педагогикалық «қонақ бөлмелері»; мектепке дейінгі білім беру ұйымдары мен мектеп мұғалімдерімен кеңестер; ата-аналардың болашақ мұғалімдермен кездесулері; ашық есік күндері; ата-аналарды сұрау, тестілеу; тәрбиелік – ойын тренингтері мен ата-аналарға арналған практикумдар көрнекі байланыс құралдары; ата-аналар клубтарының жиналыстары Ата-аналармен жұмыс
Мектепке дейінгі тәрбиенің мақсаттары Бастамалық және дербестік Өзіне деген сенімділік Өзіне және басқаларға позитивті көзқарас Қиял, қиял, шығармашылық қабілеттерін дамыту Әлеуметтік нормаларға бағыну Ірі және ұсақ моторикасын дамыту Қызығушылығының көрінісі Әр түрлі іс-әрекет түрлерінде ерікті күш-жігерді көрсете білу Қабілеті өз бетінше шешім қабылдау
Балабақша мен мектептің тығыз ынтымақтастығы арқылы сабақтастық мәселесін ойдағыдай шешуге болады. Мұның барлығына, әсіресе балаларға пайда болады. Балалардың игілігі үшін сабақтастық мәселелерін шешуге уақытты, күш пен құралдарды табуға болады.
Назарларыңызға рахмет!